Inovativna zmes za varnost v vseh zimskih pogojih (1,2,3)
Gumena zmes za maksimalen oprijem omogoča prilagodljivost in zajedanje v podlago, pri vseh temperaturah.
Togi bloki dezena s poševnimi robovi za optimalno varnost na suhi podlagi (2).
Togi bloki dezena s poševnimi robovi za boljše zavorne zmogljivosti na suhi podlagi.
Edinstven dezen za mobilnost na snegu od prvega do zadnjega kilometra (4) in optimalno življenjsko dobo (6)
- Edinstven, vzdržljiv dezen v obliki črke V za maksimalen učinek zajedanja v sneg od prvega do zadnjega kilometra.
- Optimalna zmogljivost življenjske dobe zaradi visoke trdnosti blokov dezena.
Visoko zmogljive lamele za varnost v letnih razmerah (1,2) in mobilnost na snegu od prvega do zadnjega kilometra (4)
-Samozapirajoče se 3D lamele z globino do dna dezena za učinkovit oprijem na suhem dolgotrajno mobilnost na snegu
- Ko se pnevmatika obrabi, se pojavijo odprti utori, ki omogočajo dolgotrajnost vleke na zasneženih cestah.
(1) MICHELIN CrossClimate+ ima enake zmogljivosti pri zaviranju na suhi podlagi kot MICHELIN CrossClimate (Testi v izvedbi TÜV SÜD Product Service, na zahtevo Michelina v septembru 2016, dimenzija 205/55 R16, z vozilom VW Golf 7). MICHELIN CrossClimate ima podobne zmogljivosti pri zaviranju na suhi podlagi kakor referenčna pnevmatika za letne razmere (primerjalni test v izvedbi AutoBilda za dimenzijo 205/55 R16, objavljeno 30. septembra 2016.)
(2) Razred «B» po evropskem označevanju za zaviranje na mokri podlagi.
(3) 3PMSF (3 Peaks Mountain Snow Flake; 3 vrhovi gora s snežinko) certifikat. IN / ALI
(4) Testi v izvedbi TestWorlda, na zahtevo Michelina v juliju 2016, za dimenzijo 205/55 R16 z vozilom VW Golf 7, primerjava s pnevmatikami GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 in PIRELLI Cinturato All Season. Obrabljene pomeni 2,1 mm ostanka globine profila in obrabljene do približno polovice pomeni 4 mm ostanka globine profila.